«Комп’ютерний дизайн» ВП «Політехнічний коледж Луганського національного аграрного університету»
Смирнова Ірина Василівна
Мета роботи: узагальнити досвід формування, розвитку, розширення та поглиблення практичних вмінь та навичок, пізнавальних інтересів і творчих здібностей, впровадження заходів з розвитку професійної компетентності студентів, розкрити повну концепцію роботи гуртка для поширення досвіду серед творчих колективів ВНЗ І-ІІ р.а.
Форма узагальнення: методичні матеріали з досвіду функціонування предметного гуртка.
Основний зміст роботи: Навчально-виховний процес у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації підпорядковується завданням, визначеним Концепцією модернізації національної освіти, спрямовується на підготовку кваліфікованого спеціаліста, який є конкурентоспроможним на ринку праці, компетентним, відповідальним, який вільно володіє комплексом професійних навичок, орієнтується в суміжних видах діяльності, здатний до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів. Для вирішення цих завдань необхідно здійснювати пошук нетрадиційних напрямків навчально-виховного процесу та гурткової роботи зокрема. Методичні матеріали з досвіду функціонування предметного гуртка «Комп’ютерний дизайн» містять детальну інформацію про організацію та планування роботи гуртка, пропонуються мета, принципи та форми проведення занять гуртка. В методичних матеріалах приведено анкету-презентацію та моніторингову анкету. Анкета-презентація необхідна на перших організаційних заняттях, де методом анкетування виявляються інтереси, нахили, здібності, бажання нових гуртківців; розподіляються обов’язки, формуються секції. Моніторингова анкета необхідна для моніторингу ефективності гурткової роботи. Результати анкетування враховуються при складанні плану роботи гуртка на наступний період. При організації роботи гуртка „Комп’ютерний дизайн” зберігається складна структура гуртка, яка дозволяє реалізувати творчий потенціал кожній особистості. Гурток працює в трьох напрямках, кожен із яких визначається за типом секції, яку обирає студент. В методичних матеріалах описано функції та напрями, за якими працює кожна секція окрема та гурток в цілому. Тому з упевненістю можно сказати, що методичні матеріали розкривають повну концепцію функціонування предметного гуртка, організацію творчої діяльності студентів у гуртковій роботі та алгоритм формування вмінь виконання робіт з елементами творчої діяльності. Методичні матеріали стануть у пригоді в навчальному процесі викладачам спеціальних дисциплін та керівникам предметних гуртків, секцій. Код спеціальності, навчальна дисципліна (згідно переліку спеціальностей), для якої призначена робота: спеціальність № 5.05020205 «Обслуговування інтелектуальних інтегрованих систем», дисципліна «Комп’ютерна графіка». Сфера використання: методичні матеріали стануть у пригоді в навчальному процесі викладачам спеціальних дисциплін та керівникам предметних гуртків, секцій. Переваги даної розробки: методичні матеріали містять повну концепцію роботи гуртка, всі напрями, форми та методи проведення гурткових занять. Методичні матеріали доповнені планом роботи гуртка, положеннями про проведення оглядів-конкурсів, що є необхідним та може стати в пригоді при плануванні роботи гуртка.
|