Назва конкурсної роботи: Особливості організації заходів професійної спрямованості Коледж Східноукраінського університету імені Володимира Даля,
Хмелінцова Тетяна Геннадіївна
Мета роботи: проаналізувати практичний досвід циклової комісії програмування та комп’ютерних систем з організації виховної роботи професійної спрямованості у коледжі СНУ ім. В. Даля.
Форма узагальнення: матеріали та висновки можуть бути використані при організації виховної роботи з професійної спрямованості.
Основний зміст роботи: навчання повинно мати не лише освітню орієнтацію, а й обов'язкову виховну спрямованість. У професійній діяльності майбутніх молодших спеціалістів розвинена професійна спрямованість відіграє надзвичайно важливу роль. Вибір професії, або професійна спрямованість – основа самоствердження людини в суспільстві, одне з головних рішень у житті. Дана розробка присвячена розгляданню особливостей організації заходів професійної спрямованості та складається з двох розділів. У першому розділі – «Особливості сучасної виховної роботи у навчальному закладі» –проаналізовано сучасний підхід до виховання студентства. У розділі розкрито поняття національної системи виховання. У другому розділі – «Особливості організації заходів професійної спрямованості» узагальнено досвід роботи викладача Коледжу СНУ ім. В.Даля Хмелінцової Т.Г. В даному розділі розкривається поняття професійної спрямованості студента. Також описуються принципи організації заходів професійної спрямованості у Коледжі СНУ ім. В.Даля. Далі надається основна інформація що до організації та проведення у Коледжі СНУ ім. В.Даля одної з форм проведення заходів професійної спрямованості - КВК. Код спеціальності: 5.05010201 . Сфера використання: виховний процес і позааудиторна робота зі студентами. Переваги даної розробки: розробка містить матеріали, які допоможуть в організації та проведенні заходів професійної спрямованості, націлених на формування творчої особистості, розвитку пам'яті, мислення, уяви, розвитку творчих здатностей, емоційності, уміння самостійно добувати інформацію, а також на виховання вмінь та навиків колективної творчої діяльності, почуття гумору, можливості яскравого самовираження.
|