Суббота, 28.06.2025, 21:30
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории раздела
Мої статті [14]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Сайт МО викладачів програмування та комп'ютерних дисциплін
    Главная » Статьи » Мої статті

    “Практичне навчання - підготовка студентів до конкурентних умов ринку праці ”.

    Назва розробки: "Практичне навчання - підготовка студентів до конкурентних умов ринку праці ”.

    Коледж Східноукраїнського університету імені Володимира Даля
    Гирич Наталія Миколаївна

    Мета роботи:
    Проаналізувати теоретичні засади і практичний досвід викладача циклової комісії «Програмування та комп’ютерних систем» з організації спеціальних семінарів практичної підготовки з дисципліни «Бази даних».
    Форма узагальнення: матеріали та висновки можуть бути використані при організації позааудиторної навчально – виховної роботи у формі спеціальних практичних семінарів. Анотація розробки: Сьогодення потребує фахівця, який може не тільки оперувати власними знаннями, а й готовий змінюватися та адаптуватися до нових потреб ринку праці, активно діяти, швидко приймати рішення та навчатися в продовж життя. Тому, істотно зростають вимоги до компетентності, професіоналізму, культури та якості професійної підготовки майбутніх фахівців. В даній роботі розглянуто підготовку студентів у навчальних закладах до професійної діяльності як цілісний педагогічний процес, в якому позааудиторна робота у формі спеціальних - практичних семінарських занять спрямована на формування у студентів умінь та навичок професійної спрямованості, підвищення фахової та професійної компетентності студентів. У першому розділі - «Потенційні можливості позааудиторної роботи щодо формування самостійної пізнавальної діяльності майбутніх фахівців» розглянуто положення про необхідність підвищення рівня професійної майстерності майбутніх спеціалістів в умовах позааудиторної роботи шляхом всебічного розвитку особистості. Тому для цього доцільно організувати самостійну пізнавальну діяльність студентів з використанням позааудиторних годин та залученням майбутніх спеціалістів до роботи на практичних семінарських заняттях з фахових дисциплін . У другому розділі –«Можливості позааудиторної навчально – виховної роботи у формі спеціальних практичних семінарів» розглянута мета проведення практичних семінарів і визначені основні завдання практичних семінарів: створення умов для творчого розвитку та самовираження студентів; сприяння поглибленому вивчанню в більше широкому плані навчального матеріалу; створення системи роботи з обдарованими студентами; які виявляють схильності і зацікавленість до науково-дослідної роботи; опанування методів і прийомів наукових досліджень; задоволення потреб студентської молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей. У розділі «Організація та проведення спеціальних практичних семінарів з дисципліни професійної та практичної підготовки «Бази даних» узагальнено досвід роботи викладача зі студентами на спеціальних практичних семінарських заняттях, надана організація роботи практичних семінарів, розробка занять за різноманітними темами. Тільки тоді, коли позааудиторна самостійна робота буде органічно пов'язана з аудиторною навчальною діяльністю, можна чекати істотних змін в структурі особистостей студентів в процесі навчання у навчальному закладі. Спеціальності: 5.05010301, 5.05010201, дисципліна: «Бази даних», «Організація баз даних». Сфера використання: навчально-виховний процес і позааудиторна робота зі студентською молоддю.

    Категория: Мої статті | Добавил: prog-omo (08.07.2013)
    Просмотров: 323 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Бесплатный хостинг uCozCopyright MyCorp © 2025